Fyret...

Fyret...

tirsdag den 15. marts 2011

Jobsamtale hos Jobcenteret....

Så kom dagen hvor jeg skulle møde op på Jobcenteret, til et møde på 1 time med andre ligestillede. Egentlig fik jeg ikke noget af vide som jeg ikke allerede vidste, men forskellen er nu at jeg, inden for 4 uger, skal tage et valg om jeg skal uddanne mig yderligere eller se om jeg kan komme i privat/offentlig løntilskud.

Mine tanker går på, hvordan mon firmaer ser på løntilskud...? Er der nogen som gider folk i løntilskud...? Har en plan om at tage fat i de virksomheder jeg kunne tænke mig at komme til at arbejde hos, og høre hvad deres holdning er om løntilskud og om de rummer denne mulighed. Mit håb er selvfølgeligt at jeg kan blive fastansat efter de 6 måneder.

Skulle der ikke komme nogen positiv respons, er min 'plan B' at jeg vil tage en projektleder uddannelse på Aarhus Akademi som starter til maj. Det passer fint med at den kan indgå som modul, i min plan om at tage Akademiuddannelsen i Informationsteknologi.

Jeg håber at de firmaer jeg tager kontakt til, vil tage godt imod mig. Ellers er det på skole-bænken til maj, hvilket jeg absolut ikke har noget imod heller :O)

/Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar