Fyret...

Fyret...

søndag den 9. januar 2011

Første ledighedsdag...

Så kommer dagen i morgen, hvor jeg ikke har et job at stå op til. Jeg har for lang tid siden aftalt med mig selv :O) at jeg vil stå op med min kæreste lidt over 5 og tage til træning, når de åbner kl. 6 og det holder jeg. Glæder mig til at få en hverdag igen, efter 14 dages juleferie, på trods af at det bliver uden job. Jeg er ikke typen som keder mig, så det skal nok gå. Har nogle projekter at gå igang med, men det vigtigste er min målrettethed i at finde et job. Jeg vil igang med at netværke og kigge efter spændende firmaer. Det bliver krævende og vil tage tid, men jeg glæder mig til at kunne gå i dybden og koncentrerer mig om opgaven.

Siden jeg blev ledig, har jeg oprettet mig på diverse job-netportaler som jeg får mail fra hver dag. Dem vil jeg selvfølgelig følge og søge jobs udfra. Det ser,for mit vedkommende, ud til at det er bedre tider mht. job. Der er nogle annoncer som er spændende, den udvikling håber jeg holder ved :O)

Jobcenteret skal jeg ned og besøge, for at høre mine muligheder for uddannelse. Jeg håber at de kan hjælpe mig videre og give mig nogle fif til hvordan jeg kan bruge min tid og kræfter bedst.

/Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar